Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan

  • masa pelepasan:2024-01-16 17:19:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:320
  • Penerangan pantas:

    Antigua dan Barbuda,Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran te

Kandungan artikel

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Antigua dan BarbudaDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage,Antigua dan BarbudaPengubah kotak elektrik keranjang, resulting in insulation damage.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

GuangzhouPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa,Antigua dan BarbudaPengubah terjun minyak 315, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Operasi pengubah tenggelam minyak


Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Sampling inspection(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,Antigua dan BarbudaKomponen pengubah terbenam minyak, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan



Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Konsultasi dalam talian& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Kebocoran minyak di flange looper

Antigua dan BarbudaFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

AntiguadanBarbudaMaklumat produk lain
  • TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

    TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

  • OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

    OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

  • OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

    OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

    Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

  • Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

    Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

  • OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

    OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan memberi anda Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan oleh syarikat kami, perkhidmatan Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan. Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Antigua dan BarbudaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAMelindungi keadaan perlindungan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!